Pro zviditelnění se ve světě obchodu jsou lidé ochotní vynaložit obrovské sumy za reklamní kampaně, které mají do povědomí lidi dostat právě tu danou značku a ten určitý produkt. A na mnoho lidí to opravdu zabírá. Ale všechny fungující reklamy nemusí být drahé a složité. Stačí vycházet z toho, jak zviditelnit jméno své firmy díky levným a velice oblíbeným produktům. A pokud se zamyslíte, určitě dojdete k tomu, že obyčejné, levné, všude rozšířené tričko, je právě jednou z možností, jak nenásilnou formou dát do světa potencionálních zákazníků vědět, co nabízíte a pod jakou značkou.
K výhodám reklamního textilu patří:
• nízké pořizovací náklady
• mnoho způsobů, jakým formou potisku nebo výšivky reklamu realizovat
• snadný způsob rozšíření reklamního produktu mezi lidi
• dlouhodobost prezentace
• reklama je na mnoha různých místech
• spokojení nositelé reklamy, kteří dostali reklamní trička jako dárek od zaměstnavatele, obchodního partnere atd.
Reklamní trička prošla za dlouhé roky rozsáhlým vývojem a slouží opravdu velmi dobře k nošení, což nebývalo vždy tak úplně samozřejmé. V začátcích byla trička šitá pro reklamní účely z nekvalitních a téměř nenositelných materiálů a nevydržela být používaná víc než pár vyprání.
Ale konkurence a požadavky klientů výrazným způsobem ovlivňují výrobu těchto reklamních textilií a dnes máte na výběr z opravdu pestrého výběru dámských i pánských modelů. Příjemný a trvanlivý materiál, dobré řemeslné zpracování a hezké barvy tak dělají reklamní trička velice zajímavým produktem pro prezentaci značky a výrobku.
Za zvýhodněnou cenu si můžete obstarat větší množství produktu a obdarovat tak co největší okruh lidí, aby vaše značka byla lidem na očích na mnoha místech.
Sortiment reklamního textilu je daleko širší, a kromě klasických triček s krátkým a dlouhým rukávem prodejce nabízí například polokošile, mikiny, oblíbené fleece výrobky, čepice, tašky atd.